lørdag 6. mars 2010

Ukene forsvinner..

..før jeg får sukk for meg! Nå er det helg igjen og for et deilig vær det er :) Denne uken har bestått av litt jobbing og litt shopping. På mandag var jeg avgårde med søskenbarnet mitt til Sandvika og vi hadde en kjempe koselig dag, jeg var ikke hjemme før halv ti.. Så håper vi kan gjenta det igjen snart :) Nå er det vinterferie på Sørlandet, så søstrene mine er hos pappa. I går tok jeg med hun eldste på en liten handletur. Hun fikk en del penger av pappa og fikk shoppet mye fint :) Jeg fikk tak i en ChillNorway ullkåpe til Victoria som jeg har siklet på lenge. Det manglet et hjerte bak, så den var satt ned til 70%. Sånt liker vi!! Når jeg var til Sandivka, falt jeg for denne potteskjuleren fra Mestergrønn og der hadde de den utstilt med krokus, men dessverre så hadde de ikke igjen flere. Men da jeg var avgårde i går, så hadde de det på Mestergrønn der og da måtte jeg bare ha den :)

I dag er det jo så flott vær! Mannen drar straks avgårde på skyting og jeg tror pappa og gjengen kommer etterhvert. Satser på å være en del ute i dag med aking og skuterkjøring. Det blir kos :) I morgen skal vi til et vennepar med barn på samme alder, så håper på fint vær da også så vi kan leke litt ute!

I går oppdaget jeg plutselig at de hadde fått Greengate i en interiørbutikk hvor jeg hadde gavekort, så det passet fint! Kjøpte et par caffelatte kopper (tror jeg..), de blir brukt som blomsterpotter foreløpig :)

Christian har verdens søteste krøller når han har nyvasket hår.. De er bare så skjønne, men syns de forsvinner så fort han får hatt lue på seg.

På et av fotografbildene har jeg brukt ramme fra Ikea. Jeg vet de ikke anbefaler det, fotografene. Men jeg ble veldig fornøyd. Det koster jo skjorta og få det rammet inn hos et rammeverksted. Jeg tror vi må gjøre det med det ene bilde som er 40*40, jeg har ikke funnet noen rammer som passer til det noen sted.

Ha en flott helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)