torsdag 25. mars 2010

Påskepynt..

I går var jeg på shopping igjen.. Å ja-for dere som måtte lure- jeg er shoppoholiker!! HAHAHA!!
Men i går var det mest sånn nødvendig handling. Kontoret er jo noenlunde ferdig, så jeg fikk tak i noen liftgardiner på KID. Håper de blir hengt opp i morgen, må få tak i kroker i riktig farge ;) Da skal det komme noen bilder også tenker jeg. De hadde jo fått så mye fint på KID, så det ble litt handling der. Jeg skulle jo også ha påskepynt og det fant jeg der.


Likte så godt eggene og de passet perfekt i skålen fra Perfect home


I dag fikk jeg klærne fra Pompdelux og de var kjempe flotte! Jeg er kjempe fornøyd. Kommer nok til å handle mer der. Bilder av det jeg handlet kommer etterhvert, nå ligger det til vask :)



Masse selvlaget påskepynt fra ungene




Invitasjoner til Victoria sin bursdag med barnehagevenninnene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)