lørdag 13. mars 2010

Vårstemning..

Ååå, nå er det så flott og deilig ute. Det ser bare mer og mer ut som våren nærmer seg og det er supert!! Når det tørker opp etter våren, skal vi ordne litt mer ute her og lage til veranda. Det gleder jeg meg til. Så nå tenker vi og planlegger litt hvordan vi skal gjøre det. Men det er mye enklere å se ting når det ferdig, men da er det jo litt sent å endre på det. Selvom det er noe jeg er kjempe god på! Mannen min sier det at jeg helst må endre på ting to-tre ganger før jeg blir fornøyd. Det stemmer vel i grunn, men det er ikke så lett å vite hvordan ting blir før man har sett det ordentlig..

Skrivepulten til Victoria er ferdig malt og jeg har funnet knotter til skuffene. Men jeg venter på pakken min fra Wallwords og den har ikke kommet enda. Jeg fikk mail om at den var sendt 23. februar, har en mistanke om at den er stoppet i tollen.Men da kunne de hvertfall snart ha fått den videre..

Egentlig burde vi tatt turen ut i det fine været. Men her snufser vi alle sammen. Får håpe det går fort over. Victoria skal sove hos mamma i natt og i morgen ble vi bedt på frokost hos svigers. Selvfølgelig er mannen mest syk, men sånn er det vel uansett tror jeg.. *haha* Stakkars!

Ellers har vårsalget startet på Hadeland Glassverk og jeg har veldig lyst til å ta en tur dit. Kanskje mamma og jeg tar en tur på mandag. Spørs litt om ungene er friske nok for barnehagen eller ikke..



God helg!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ... kjenner meg igjen: alt må endres minst ett par-tre ganger før man blir fornøyd ;-)

    Håper du får tatt deg en tur på vårsalget idag. Sånt bare må man få med seg.

    Marit

    SvarSlett
  2. Hei Marit!

    Godt å se det ikke bare er meg da ;)

    Ble ingen tur til Hadeland i dag, men satser på en tur på søndag. Må alltid innom der når det er salg :) Det er jo så mye fint!
    Ha en fin dag!
    Hege

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)