tirsdag 9. mars 2010

Utegøy..

Nå er vi jammen snart halvveis i uken allerede, hvor blir tiden av??

Helgen ble brukt til mye utekos og familiekos. Lørdag var pappa her med jentene sine. Vi var ute mesteparten av dagen, kjørte skuter, akte og hadde bål hvor vi grillet pølser. På søndag var vi hos et vennepar, der var vi også ute og kosa oss :)




Skrivepulten til Victoria er malt og jeg må få kjøpt knotter. Skal til tannlegen i morgen, så da tenkte jeg at jeg skulle få gjort unna noen småting samtidig. Kontoret er inne i siste del av oppussingen, gulvet skal males og gulvlistene skal på. Gleder meg til det er ferdig. Er litt usikker på fargen på gulvet, ser nesten ut som søle.. Får håpe den blir litt bedre enn den ser ut gitt!




Krokusen i vinduet blomstrer og jeg kjenner bare mer og mer fornemmelsen av vår! Det er så D E I L I G!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)