tirsdag 30. mars 2010

Pomp de lux

Jeg falt pladisk for disse klærne etter tips fra Tomines hjem. Det ble selvfølgelig litt til både Victoria og Christian. Disse klærne kan man også kjøpe via homeparty, det kunne jeg tenkt meg å holde evt bli konsulent selv.

Victoria fikk:
Pantsuit

Kjole

Capribukse

Christian fikk:
Shorts

Olabukse

I går ble Victoria med mimmi og J til Tønsberg, så hun har blitt skjemt bort nå et døgn etter hva jeg hører. *hihi*  Hun skulle visst ned å ligge over hos dem i natt også. Christian og jeg var på en liten bytur i dag, handlet litt mer på KID. Nå var det vennesalg der og 40% på hele butikken. Så handlet jeg litt påskeblomster og noe Cars stæsj til torsdag. Da fyller Christian 2 år og vi skal bare ha litt enkel feiring med besteforeldrene. Helga etter påske skal vi feire begge ungene med oldeforeldre, besteforeldre, tanter, onkler og faddere og Victoria skal ha prinsessebursdag med barnehagevenninnene. Det blir gøy :)

2 kommentarer:

  1. Helt enig! Kjempe-fine klær!!!

    Ha en riktig fin påske, Hege! Kos deg! Nyt deilige fridager med nære og kjære:)

    klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Å så koselige klær! Håper Victoria vet å kose seg og - det er koselig å få oppleve en annen generasjon som sjemmer en bort litt :)

    Ønsker deg og dine en riktig god påske, selv om været kanskje ikke viser seg fra sin beste side :)

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)