søndag 28. mars 2010

Med stolthet i hjerte..

I dag har Victoria sunget i kirken med koret hun er med i. Og jeg må si at jeg er så utrolig stolt når hun synger, hun synger klart og tydelig og gjør bevegelsene de skal gjøre. Det er ikke alle som er sånn!! På korøvelsen på torsdag, sa hun som leder dem at de måtte få mange til å komme og se på dem i dag. Som vanlig stiller en mengde opp for Victoria! Vi var 12 stykker; mimmi, bestefar, Randi, bestemor og bestefar, alle tantene og en "ste" tante. Det er med stolthet og stor glede i hjertet mitt at jeg ser alle disse som stiller opp sånn for Victoria. Det syns jeg er så utrolig flott gjort og det varmer meg langt inn i hjerterota og se hvor priveligerte og heldig både hun og vi er som har sånn mennesker rundt oss.

Tusen takk alle sammen for at dere kom i dag :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)