søndag 21. mars 2010

Bursdagshelg og litt shopping :)

I dag fyller mormor og svigermor år. Vi feiret mormor i går, det var tantene mine og et søskenbarn som var hos mamma. Jeg hadde lagt salat og mamma ordnet med kake :) Mormor fikk blomster og litt klær.

Christian og mimmi

Bursdagspyntede barn

Victoria sang bursdagssang for oldemor

Kaken :)


I dag var det svigermor sin tur, hun ba oss med på Dolly Dimples. Der spiste vi deilig pizza og dessert. Svigermor fikk gavekort på tur til Kiel fra ungene sine og meg, fra barnebarna fikk hun gavekort på et kjøpesenter :) Før bursdagen rakk vi en tur til Hadeland, der er det jo vårsalg nå og MYE flott. Jeg hadde med meg tre utålmodige, men satte de fra meg i kafeterian med litt mat. Da var det bare å benytte sjansen og handle det man kom over *hahaha* Fikk handlet litt, men kunne handlet mye mer. Det er jo så mange fine ting der.. Neste gang drar jeg helt alene og med full lommebok :)

Klare for å feire bestemor
Hele gjengen

Christian fikk is til dessert :)

Shopping på Hadeland, mugge fra Greengate, Turbin stettskåler fra Hadeland
Glassverk, duk/servietter og påskepynt :)

Ha en flott uke, snart er det påske :)

1 kommentar:

  1. Hei og tusen takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Så koselig dere ser ut til å ha det :)) Herlige unger du har...

    Klem,Kari

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)