lørdag 27. februar 2010

Shoppoholiker

De siste ukene har vært et eldorado for en shoppoholiker. Jeg har hatt noen timer på kjøpesenter for å si det sånn, nesten så jeg faktisk har gått litt lei.. Her i Tønsberg har det også blitt litt shopping, mest på salg egentlig. Jeg syns det er greit å passe på og handle på salg når det er ting jeg veit jeg trenger og skal ha alikevel. Ellers prøver jeg å unngå og handle masse jeg ikke skal ha, bare fordi det er billig. Er ikke alt som er like fint heller. Men har funnet noen go`biter for å si det sånn, Gant  på 70 f.eks er jo ikke å forakte. Andre ting på 50-70% og halv pris av halv pris. Sånt liker vi:) I går var mann og barn med også på bytur og i dag har jeg hatt litt tid alene, det siste er nok det beste ;)

Victoria ble malt og det syns hun var stas!                           
                                                          

















Lillebror gjør seg til på gulvet :)













I går var Victoria og jeg på kino, vi så Prinsessen og frosken. Akkurat nå er hun avgårde med pappa`n og de skal se Asfaltenglene. Etterpå skal Christian og jeg møte dem og så skal vi spise på McDonald`s. Jeg er ikke så veldig glad i maten der lengre, så vi får se om mannen og jeg kanskje heller lager oss noen hjemme her i kveld. I går kveld lagde vi oss salat med ost, krydderskinke, issalat, rødløk, mais, hvitløkskrutonger, agurk, tomat, fetaost og hvitløk-deilig!!


I morgen bærer det hjemover igjen. Vi tenkte vi skulle ta et stopp i en svømmehall på vei hjem. Ungene elsker å være der og det er passet langt og tid for en stopp når vi kommer dit.

Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)