onsdag 17. februar 2010

Pjusken og pjuska

I dag er begge barna hjemme syke. Dvs de er ikke sånn kjempe syke, men for syke til å være i barnehagen. Christian har vært hjemme hele uka og i går etter barnehagen begynte Victoria også. De har feber og stygg hoste, sånn falsk krupp aktig hoste. Får håper det snart går over. Mannen og jeg hadde endelig sett frem til litt alenetid i helga. Men foreløpig ser det dårlig ut. Vi skulle dratt nedover til Tønsberg fredag morgen og jeg har gledet meg sååå.. Men, men nå er det viktigst at ungene blir friske! Så får vi kose oss alene senere, muligheten dukker nok opp igjen :)

Kjekt med Playhousdisney gitt ;)

På mandag var det karneval i barnehagen. De koste seg med pølser og fisket godtriposer. Victoria storkoste seg.
Victoria var Askepott

Christian skulle vært harepus,
men han var hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)