fredag 19. februar 2010

Allerede helg..!

Var ikke helgen nettopp her da?? Synes ukene bare flyr avsted, ikke vet jeg hvor tiden blir av.. Nå er det i allefall helg igjen og meningen var at mannen og jeg skulle til Tønsberg. Ungene er bedre nå, men som den hønemor jeg er vil jeg ikke dra avgårde hele helga. Vi satser heller på at svigermor tar de i morgen, så tar mannen og jeg turen inn til Ikea og Sandvika. Ut og spise og en kinotur også tenker jeg. Kanskje ungene kan ligge hos svigermor også, vi får se. Kanskje vi kan få en god natts søvn, de har det vært mangel på den siste uken. Og så er vi ikke så langt unna, hvis det skulle være noe. Tønsberg får vi alltids til en annen dag :)

Jeg har veldig lyst til å se It`s complicated eller Valentine`s day. Jeg elsker jo sukkersøtt kliss og kommer aldri til å få nok av det! Av svogeren min til jul fikk vi gavekort på Play.com, det var midt i blinken og så ble det noen nye klissefilmer i skuffen *hihi* Vi (jeg) kjøpte James Bond: Quantum of Solace, The Proposal, The ugly truth, Couples retreat og en film jeg husker jeg hylgrein av første gang jeg så den; Steel Magnolias. I går begynte vi å se The Ugly truth, men så måtte mannen se litt OL. Jeg er jo ikke sportsfan i det hele tatt, men ble sittende å se jeg også. Tidligere hadde jeg faktisk sett Tora Berger tatt OL-gull, så jeg overgikk meg selv i går *haha* Vi fant ut at tv`n vi har er fryktelig, fryktelig liten, jeg tror det er en 26` og det er veldig lite når vi sitter 4-5 meter unna! Så kanskje vi finner oss en ny tv i morgen også.. Vi får se!

Mens jeg venter på at kontoret mitt skal bli ferdig, har jeg en STYGT bord i stua som data`n står på. Gleder meg virkelig til å få det bort! Jeg har tegnet en slags bokhylle som skal få stå der data`n står i dag. Det blir i samme stil som tv-benken og det er samme mann som skal lage det. Det blir så godt å bli kvitt det fæle data/kontor området vi har her i stua nå. Jeg hater jo rot og det lille kontorhjørne ser ikke akkurat flott ut i stua vår!!

(Foto: Sia)

Med ønsker om en fantastisk helg!

2 kommentarer:

  1. Jeg håper brodern ikke har bestemt så altfor mye i valg av de filmene der...

    SvarSlett
  2. Hehe, nei han har nok ikke det ;) Var vel James Bond han ble med å bestemte.. Ellers har han snart sett resten også da av filmene. Men han er vel ikke overivrig etter den sjangeren der! Haha..

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)