torsdag 25. februar 2010

I bakvendtland..

..der kan alt gå an.. Vi gjør motsatt av alle andre og drar til by`n på vinterferie *hihi* Nå skal vi kose oss noen dager i Tønsberg-herlig!! For første gang prøver vi å få ungene til å sove på samme rom. Christian i reisesenga og Victoria i vanlig seng, de sovna uten en lyd. Men jeg tror de var helt utslått, så vi får se hvordan det går i morgen. På vei ned kom vi på at vi hadde glemt dyna til Christian, så vi stoppet på Barnas hus og kjøpte dundyne og pute, måtte jo også ha sengesett. I tillegg var det jo en del 50-70% avslag der, så jeg måtte bare handle litt til.. Ble en Helly Hansen softshell jakke og Tretorn gummistøvler til Christian og Levis t-skjorte og bukse til Victoria. Buksa passet henne ikke i fasongen, så vi får prøve å bytte den her i morgen.

Ellers må jeg vel bare innrømme først som sist at jeg har sett bittelitt OL denne gangen og tårene presser på når vi vinner, jeg er et ørlite følelsesmenneske kan man si. Nå som OL er i Canada, syns jeg det er litt ekstra stas også. Jeg har jo bodd der 1år og jeg savner det utrolig mye. Jeg har kjempe lyst til å flytte tilbake, hadde jeg fått muligheten hadde jeg gjort det i morgen!! Men kanskje en dag :)
Foto:www.internationaleducationmedia.com

1 kommentar:

  1. Enig med deg, selv om jeg ikke har bodd i Canada. Min mann har flere ganger fått tilbud om jobb i Vancouver-området, men sagt nei hver gang bortsett fra den gangen det ikke var noe jobb likever. Vi har masse venner der, og jeg og våre 2 jenter var med for noen år siden i vel 2 uker. Har bare så sansen for Canada, vel i alle fall BC.
    Vi fikk tilbud om overnatting hvis vi ville ta turen bort dit under OL, men det passet ikke nå. Synd, siden det nok hadde vært helt fantastisk :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)