fredag 3. desember 2010

Førjulskos i Tønsberg

I går dro vi til Tønsberg for litt førjulshygge og familiekos. Ungene fikk billetter til Putti Plutti Pott i kalenderen sin i går og de storkoste seg. Det gjorde vi voksne også. Vi kjøpte cd`n med musikken og mamma kjøpte kjempe søte nisseluer til dem. Etterpå ble det Peppes pizza og film på mannen og meg.





Nå inntas frokosten og vi har fått noen ønskelister, så vi skal straks ut på litt julegaveshopping. Kalendergaven i dag var bake pepperkaker, så vi tenkte vi skulle gjøre det i ettermiddag. Det gleder vi oss veldig til :)

Hvert år melder jeg meg som regel på en eller annen julekalender på internett, men i år gadd jeg rett og slett ikke. Men så fikk jeg mail fra Lillelam den 1. desember hvor de minnet på julekalender, så tenkte jeg søren heller jeg kan jo sende mail. Når jeg sjekket mailen min den 2. desember hadde jeg jammen meg fått mail om at jeg hadde vunnet!!! Det er første gangen, så det var jo en god start i år :) Mannen og jeg koser oss med Husband and wives kalenderen vår, veldig koselig. Den kan anbefales :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)