torsdag 9. desember 2010

Babykos og julebarn..

På mandagskvelden var mamma, mormor og jeg i visitt til lille M :) Ååå, så deilig det er å kose med en liten baby igjen, savner det må jeg si.. Noen bilder måtte jeg jo ta. Mormor fikk også hilse på sitt fjerde oldebarn, hennes antall oldebarn doblet seg fra to til fire på 13 dager. Hehe!

I dag er det grøtfest i barnehagen og Victoria skal også gå i nissetog, så begge to ble kledd ut som noen smånisser i dag. Jeg ska fortsette å ordne julehuset, det er ikke lenge før det er klart nå :) Det blir akkurat passe pyntet syns jeg.. Tror nok ikke all julepynten kommer opp i år, jeg orker ikke å ha det overfylt heller. Ungene og jeg pyntet litt i går, satte frem mange fine nisser bl.a. Mannen var avgårde med bilen i går og mens han ventet på den, var han å handlet litt julegaver og så kom han hjem med 20 roser til meg :) Snillingen ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)