mandag 27. desember 2010

Fort gjort..

Jeg syns dagene bare flyr. Det man har forberedt og gledet seg til i ukesvis er plutselig over.. Det er synd tiden går så fort! Juleplanene våres var over 1. dag, etter det står romjulen fri til disposisjon. Jeg skulle ønske vi hadde flere tradisjoner, men sånn er det ikke nå. Men de kan skapes-kan de ikke? Det var greit å ha en sløve dag i går, for den startet med at Victoria kastet opp. Men det ble heldigvis ikke noe mer ut av det. Så utpå dag tok vi en tur ut, for da var det litt mer levelig temperaturer. Ungene storkoste seg med endelig å få være litt ute og base i snøen og litt skuterkjøring.

Nå prøver jeg å rydde vekke juleservise, julegaver som har blitt vasket og hengt opp-må merkes og legges bort og flere julegaver ligger enda på stuegulvet. På tide å få det unna nå tror jeg :)

Her er bilder fra julebesøket hos svigers 1. dag og utedagen i går :)






Fortsatt god romjul, nyt dagene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)