lørdag 11. desember 2010

De siste innkjøpene

Det har blitt litt shopping den siste tiden.. I går var mannen og jeg avgårde på et nattåpent senter og ordnet med de siste julegavene. Jeg måtte innom min favoritt butikk, Den gylne fe. De har masse fine Riviera Maison ting og i går ble det med hjem et par stjerneboller, i tillegg var de på 30%. Jeg fant flere ting jeg kunne tenke meg, men noe kan jeg jo ønske meg til jul også ;) Dette står høyt på lista :

Her for en liten stund siden var det også salg på nettet på H&M, så jeg benyttet sjansen til å kjøpe en kjempe fin julegavesekk og et par tights til Victoria og en visittgave..

Ungene har reist til mamma og vi skal straks avgårde på julebord med jobben min. Jeg må visst begynne og ordne meg ser jeg.. Klokka går!!

Ha en super lørdagskveld, den 11. dagen i desember :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)