søndag 12. desember 2010

Lussekatter og pepperkakehus..

I dag ble det frokost på kroa til stefar og så hentet vi ungene der. Det tok litt tid, for pappa kom også og tok en kaffekopp. Etterpå ble han ble oss hjem og vi var litt ute i det fine været. Vi kjørte skuter, firehjuling og ungene akte og Victoria prøvde skiene sine.



Etterpå lagde jeg middag og vi bakte lussekatter. Mamma og svigermor kom en tur og fikk kaffe og nystekte lussekatter. Det var veldig deilig :) I morgen skal ungene gå i Luciatog, Christian og de skal ha tog i barnehagen for de foreldrene som kan og Victoria skal gå på gamlehjemmet. De bakte lussekatter i barnehagen på fredag, de skal nok kose seg med det tenker jeg. Jeg har et håp om å komme nærmere klart julehus og alle julegavene pakket inn og klare. Vi får se hva jeg får til i morgen :)



Bamsemums i kopp med hjort fra Bastion

Årets pepperkakehus, enkelt pynta!

1 kommentar:

  1. Så koselig at du har blogg også! Da skal jeg følge med fremover :)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)