mandag 13. desember 2010

Luciadagen :)

I dag er det 13. desember og Luciadagen. Begge ungene har gått i tog. Jeg fikk bare sett Christian for han gikk i barnehagen, han gikk først i toget og var sååå fin gutt. Bilde av Victoria fikk jeg av en slektning som hadde vært hos moren sin på gamlehjemmet da Victoria var det. Kjempe koselig å få se henne også!




Julehuset begynner å ta form!! Legger ut flere bilder etterhvert, når jeg blir fornøyd med all pynten rundt omkring ;)

Hipp, hipp hurra for venninne S som har bursdag i dag :) 

1 kommentar:

  1. Det er koselig med Lucia, koselige bilder av barna deres.
    Husker godt mine to Luciabarn for noen år siden, det var alltid moro og de gledet seg stort :)

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)