lørdag 4. desember 2010

I dag har vi bakt pepperkaker og spist lunsj på McDonalds. Etterpå tok jeg en kjapp liten shoppingrunde, mens mannen dro tilbake og Christian fikk tatt blunden sin. Vi var en tur på Bohus også, der har de sååå mye fint.. Fant meg flere ting som jeg har ønsket meg til jul av mamma :) Egentlig skulle vi på kino, men filmen vi hadde tenkt å se har 7års grense og da blir Christian litt for liten egentlig. Andre alternativet hadde akkurat begynt og siden Christian sov, ble det litt for dårlig tid.




Så jeg har kjøpt en film til dem i stedet og snart skal vi se den og kose oss med vaffler og lørsdagsgodt :) Her i by`n er det fint pyntet til jul og det er skikkelig koselig stemning. Men det er ganske surt ute, så det er godt og sitte inne i leiligheta nå.. Mannen har akkurat vært på butikken og handlet middag til oss i kveld, fajitas.. Nam nam :)


Ha en fin lørdagskveld :) Det skal vi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)