torsdag 23. desember 2010

De siste forberedelsene..

I dag er ungene hjemme for det er planleggingsdag i barnehagen og jeg har tenkt å gjøre de siste forberedelsene. I går lagde jeg desserten og stekte medisterkaker, i dag står surkålen for tur. På tirsdag dekket mamma og jeg bordet og hun pusset alt sølvet mitt :) Når mannen kommer fra jobb skal vi avgårde og levere de siste julepakkene. Jeg bare håper pakken fra USA kommer i dag, for der ligger en av julegavene som skal leveres i dag.. De siste gavene ble pakket i går og vi har intet mer enn tre søplesekker stappfulle med gaver og enda kommer det mer fra besteforeldre og onkler bl.a..

Juletreet er i hus, det ble kjøpetre i år også.. Fælt når man egentlig har 4000 mål med skog å ta av. Men det er ikke så mange edelgraner der da og det er de jeg liker mest. Nå står treet til avklimatisering og så setter vi det ut i stua etterpå før vi drar på pakkeavlevering. Men lurer på om min tanke til årets juletrefot går i vasken, vi får prøve og feile litt.. Bilder kommer senere :)

Victoria i kjolen jeg vant på Lillelam sin julekalender :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)