onsdag 15. desember 2010

Bakekveld..

I kveld har jeg bakt suksessterte i små muffinsformer, etter inspirasjon fra denne bloggen! Er veldig spent på hvordan de er :) Det får bli min julebakst i år. Mamma har lagt krumkaker og kransekake som jeg skal få, pluss at jeg får kling som hun får fra noen. Så da tror jeg det holder snart jeg. Egentlig har jeg veldig lyst på Sarah Bernard, men tror jeg dropper de i år. Det blir nok kaker alikvel. Det går ikke så mye av dem..

Her kommer bilder av kakene, 40 stk ble det :) Mannen har smakt og han syns de var kjempe gode :)



 Katten vår elsker å ligge oppå ting.. I gangen har vi gulvvarme, men der har han funnet en ullsokk som tilhører mannen og der legger han seg :) Hehe!

9 dager til jul!! Tiden flyr... Ha en fin 15. dag i desember :)

1 kommentar:

  1. Å de ser kjempegode ut. Hadde sett dem, og vet hva det er :) Gratulerer så mye med din mor, ser mye yngre ut enn 55 ;)
    Ønsker deg og dine en riktig god jul :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)