mandag 29. november 2010

Julekalenderene er i boks :)

Da var årets julekalendere klare :) Etter tips fra Anettes hus ble det til at jeg kjøpte en kalender til mannen og meg. Denne kalenderen er litt spesiell og jeg tror den kan passe fint for oss etter disse månedene her. Gleder meg til å ta fatt på den, 1. desember! Ungene får åpne pakker annenhver dag og kalenderen inneholder både smågaver og ting vi skal gjøre sammen. Veldig spent på hvordan de synes det er. Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe en kalender i tillegg, enten Smarties eller Haribo. Da tenkte jeg at den som ikke får fra pakkekalenderen kunne få fra den andre. Men jeg tror jeg dropper det, hvertfall i år..



Stjernegardinene fra Clas Ohlson ble hengt opp i går, synes de ble ganske så fine jeg :)


Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

  1. Å der er kos med kalender. Mine jenter på 15 og 18 storkoser seg med hver sin lille ting i hver sin pyntede kaffeboks daglig frem til jul. Jeg endte opp med dette etter å ha slitt med å finne 48 forskjellige gaver de kunne åpne i sine kalendere min mor broderte til dem ;) Dette er en super løsning. Ønsker deg og dine en fantastisk førjulstid, og husk å ta vare på hverandre :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. herlige bilder, Hege! lenge sidne jeg har vært her inne nå. Koselig å følge med på deg. Stor klem <3

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)