lørdag 6. november 2010

Tønsberg helg :)

I går kveld kom vi til Tønsberg, etter Victoria og jeg hadde vært og sett Pulverheksa. Victoria storkoste seg :) Jeg tror egentlig Christian kunne ha vært med også, for det var veldig lett og lekent. Men da vet vi det til en annen gang :)

Nå ser ungene på barnetv og jeg oppdaterer meg litt her i nettverden mens mannen sover. Regner med at det blir en tur bortover i by`n etterhvert. Tenkte kanskje vi skulle se litt etter julegaver og kanskje farsdagsgaver, det er jo neste helg. Ellers kikke litt rundt og se om vi kan finne noen gaveønsker til jul ;) Til Victoria har lyst til å se Knerten gifter seg og Christian er også opptatt av Knerten, så vi tar med han så får vi se hvordan det går.. Toy story 3 går også utpå ettermiddagen, så kanskje vi ser den også. Vi tar det litt som det kommer. Deilig det og! Det tar 5 min å gå til kinoen, så det er ganske godt å ha alt i umiddelbar nærhet i blandt også!




Da får vi starte dagen og komme oss i gang!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)