torsdag 11. november 2010

Forberedelser

Jeg prøver og få litt oversikt over alle julegavene som er kjøpt inn og det er litt av en jobb. Skal se litt mer på det etterpå og skrive opp alle som er klare. Nå har jeg pakket inn farsdagsgavene, så det er hvertfall i boks. Christian er oppe hos svigermor, hun hadde lyst til å ha besøk av han i dag :) Koselig det :) Dette er siste torsdagen han har fri. Fra neste uke blir det full barnehageplass på han også. Jeg kommer til å jobbe 80% over fem dager, sånn at jeg kan ha litt kortere dager og ungene og jeg kan ta det litt med ro på morgenen. Det er kjempe deilig. Fra neste høst begynner jo Victoria på skolen og da må vi ut tidlig, derfor vil jeg passe på den stunden her mens jeg kan.

I går hadde vi besøk av min fetter T, hans samboer N og lille nusselig T på 10 dager. Det var så utrolig koselig at de tok turen opp til oss, det satte vi stor pris på. Mormor fikk også hilse på sitt tredje oldebarn :) Det var veldig moro. Mamma hadde smurt med snitter og karbonadesmørbrød og så spiste vi is etterpå. Kjempe koselig var det med besøk! Gleder oss til å se de igjen i jula.. Og jeg må jo si at jeg blir ikke akkurat mindre babysyk, flere jeg vet om som får nr. 3.. Hehe! Nå venter vi bare på siste søskenbarnbaby som skal komme i løpet av noen uker. Det blir spennende! Der kommer det også en gutt :) Victoria elsker jo disse små babyene som kommer, jeg venter egentlig på at mine unger skal få noen søskenbarn også. Men vi må nok vente en stund på det virker det som.. :P

Victoria og lille T


Kan vi friste mannen?? Hehe..

Mormor og sine tre oldebarn
Nå skal jeg hente Christian og vi skal møte mannen og Victoria på kroa til stefar. Mamma kjører henne på dans i dag, så da får både mannen og jeg gjort litt småting i ettermiddag. I morgen er det kurs i Oslo igjen for meg, men det er det siste på en stund heldigvis..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)