onsdag 17. november 2010

Kaldt..

Når vi kom hjem i stad viste gradestokken -14 grader! Syns det er kaldt jeg, men vet jo at det blir verre.. Christian har vært hjemme med feber et par dager nå, men håper han kan i barnehagen igjen i morgen. Svigermor hadde han i går og mamma kom hjem igjen fra Tønsberg for å ha han i dag. Mamma hadde vasket noen maskiner med klær og vasket over gulvene, så det var jo veldig kjekt :) Hun skulle egentlig at ungene i kveld også for jeg skulle vært på et møte, men jeg droppa det. Mannen er på fagtreff til i morgen. Nå er det straks tid for litt barnetv og så skal ungene legge seg.

Vi var på kroa til stefar og spiste middag i dag og vi hadde med oss mormor hjem igjen. Hun hadde vært en tur til legen. Stefar nevnte tidligere i dag at hun hadde nok lyst til å være med oss juleaften, så jeg spurte henne i stad og det ville hun veldig gjerne. Var ikke lange betenkningstiden ;) Men det setter vi jo stor pris på, det er så koselig at hun skal være her. Vet jo ikke hvor lenge vi har henne, hun blir 90 til våren og hun er veldig sprek. Så vi setter pris på alle stundene vi har sammen :)

1 kommentar:

  1. Heisann!
    14 kalde er kaldt ja! Og verre skal det bli! Huttetu, vi får stålsette oss!
    Ha en god helg videre!

    Klem Mona

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)