onsdag 24. november 2010

Bare en mnd igjen...!

Gud, som tiden flyr! I dag er det bare en mnd igjen til jul. Hvert år tenker jeg at jeg har såå god tid, men plutselig er 1. desember der og jeg har ikke fått forberedt alt jeg hadde tenkt. Jul blir det jo alikevel, men jeg liker å ha ting klart og i orden.. Må nok få fart på meg de neste dagene. Kalendergaver skal pakkes inn, julegavelisten skal blir mindre, kaker skal bakes og huset pyntes. Men dagen går. I kveld skal jeg på FAU møte; juletrefesten skal planlegges og i morgen er det igjen dans for Victoria. Kanskje jeg kan få gjort litt i morgen kveld og fredag...

Christian har vært hjemme to dager igjen, mannen var hjemme i går og i dag er han hos svigers. Hatt over 39 i feber.. Liker det ikke!! Mamma skal ha han i morgen og da skal han en tur til doktoren, så får vi høre hva de sier. Jeg vet det vel egentlig men.. Man blir liksom så bekymret for disse små. Søvnen har ikke vært all verden i natt, så håper på litt bedre søvn i natten som kommer. Men da skal mannen jobbe og jeg liker ikke helt å være alene med syke unger. Syns det er så vondt! Mulig mamma ligger over da, vi får se litt. Aner ikke hvor seint jeg blir på møte heller.. Hun skal ha de i kveld mens jeg er på møte og mannen på jobb. Hvis Christian blir bra igjen, så skal hun ha dem til helga. Da skal jeg til Oslo på salgsmøte for Pompdelux, mannen skal være med så kan vi ut og spise og kose oss etterpå og overnatte på ett eller annet hotell. Det er hvertfall planen foreløpig. Jeg syns ungene er så mye syke, skjønner ikke hva jeg gjør for noe feil. De sover bra, spiser variert, får frisk luft og mosjon. Skulle ønske det fantes noe jeg kunne gjøre, så vi slapp litt "billigere" unna i blandt!!

Victoria var på skoleundersøkelse på helsestasjon i dag. Først var vi hos fysioterapeuten og der var alt bra, de hadde bl. a observert ungene i gymsalen ang det grovmotoriske og i dag skulle de se på det finmotoriske. Hun var veldig langt fremme og lå over de fleste andre i sitt kull, så det er jo moro å høre. Det varmer etter mors hjerte å se hvor flink hun er til mange ting. Etterpå var vi hos helsesøster og der ble hun målt, veid, sjekket hørsel og syn. Alt var bra, bortsett fra at hun muligens er litt nærsynt. Men vi skal tilbake i februar og sjekke bedre da, mulig hun var litt ukonsentrert. Men alt i alt var de veldig fornøyde og hun er klar for skolen :)


(Gamle bilder i dag, da jeg sitter på jobb..)

1 kommentar:

  1. Flinke Victoria :) Du har noen herlige unger Hege! God adventstid, klem fra Stine

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)