lørdag 6. november 2010

En lørdag i november!

Da har Christian hatt sin første kinotur, det gikk over all forventning. Før vi kom inn på kinoen, stod det noen kinoansatte som hadde lagd fiskedam og ringspill som ungene kunne prøve. Alle fikk en jojo i premie. Fra fiskedammen fikk begge to en liten godtepose, og når vi kom inn på kino så fikk ungene en is hver seg og fra han som tok billetten vår fikk vi en sjokolade alle sammen. Så det var jammen meg lurt å gå på kino på "Den store kino dagen". :) Christian syns hvertfall filmen var morsom, han satt rolig mesteparten av filmen. På slutten måtte både mamma`n og Victoria gråte en skvett..






Etterpå spiste vi lunsj på Subway, så ble det litt shopping (eller altfor mye i følge mannen). Fikk kjøpt litt klær til ungene, farsdagsgaver, noen julegaver og sett over litt hva ungene kan ønske seg til jul. Jeg kjøpte også noen blomster på en liten blomsterbutikk her i by`n. Der har de så utrolig flotte oppsatser og de koster nesten ingenting. Sånn en butikk jeg kunne tenke meg å starte og. På veien hjem ble det middag på McDonalds og nå skal ungene ordne seg og få se litt Skal vi danse før de finner senga..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)