søndag 28. november 2010

1. søndag i advent

I går var mannen og jeg på Sandvika senteret. Egentlig skulle jeg på avslutningsmøte med Pompdelux, men jeg droppet det. Akkurat nå var det litt viktigere at mannen og jeg fikk litt alenetid sammen. Det har vært en stri tørn siden i sommer, men det ser ut til at vi har blitt enig om veien videre. Siden mamma alikevel skulle ha ungene tok vi turen til Sandvika og det ble litt julegavehandling og annen shopping. Vi spiste lunsj på Peppes og middag på Egon, kjempe deilig å bare kunne kose seg.Så rakk vi hjem å fikk med oss siste rest av Skal vi danse? :) Selvom jeg heiet på Aylar..  Mamma tok med seg Victoria og mormor på en julemesse her i bygda, så der hadde Victoria fått bakt pepperkaker og kosa seg. Bestefar hadde Christian i mens, siden bestemor også var på bytur.

I dag har Victoria og jeg vært med svigermor på julemessen som Victoria var i går. Det ble pepperkakebaking i dag også, de tenkte vi at oldemor skulle få. Jeg kjøpte et par ting som jeg skal ha i julegave. Ellers var det ikke så mye handling på meg i dag. Vi har ordnet litt til advent i dag, fått opp litt lys og staker. Etterpå er det julegrantenning, men jeg vet ikke helt hva vi gjør. Svigermor sa hun kunne ha Christian mens vi var avgårde. Christian er enda ikke bra, så dette tar tid. Denne uken har vi jo hatt barnevakt hver dag siden onsdag og i morgen skal mamma ha han igjen. Nå håper jeg virkelig at han kan bli bra snart!! Vi har egentlig tenkt å reise til Tønsberg på torsdag, men jeg er litt usikker. Planen er å se Putti plutti pott på torsdag ettermiddag og Jul med Gråtass på søndag, det får ungene i kalendergavene sine. Kalenderen er snart ferdig nå. De får åpne annenhver dag, mens noen dager er felles. Da har jeg skrevet en lapp med f.eks kino, pepperkakebaking, kjøre skuter, Jul med Gråtass o.l. Håper de synes det er gøy :) Det gikk hverfall veldig fint å åpne annenhver dag i fjor.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)