søndag 21. november 2010

Kosehelg :)

Denne helgen har vi bare kosa oss og surra på. I går var vi avgårde på handletur, fikk handlet litt av alle tilbudene som er rundt omkring nå for tiden. Veldig kjekt. Fik bl. a kjøpt oss ny sentralstøvsuger. Ungene fikk gå og kikke på en stor Ekstra leker butikk og så kjøpte vi en ting til dem hver. Victoria ville ha bobledress til Babyborn og Christian ville ha en dumper :) Det var så mye leker der, at selv jeg ble jo helt i ekstase. Har lyst til å kjøpe alt til dem!! Etter vi kom derfra ble det middag på stefar sin kro sammen med pappa og R :)

I dag kom pappa og R rett etter frokost, mannen skulle hjelpe pappa med å laste på ved. Vi hadde det litt travelt for Victoria skulle i bursdag til ei som gikk i barnehagen sammen med henne i fjor, men nå har begynt i 1. klasse. Bursdagen ble holdt på Ringeriksbadet som åpnet nå 10. oktober. Selve anlegget var helt greit, litt småting å utsette på det. Men betjeningen var helt tragisk! En gjeng med uinteresserte fjortiser.. Bursdagen startet med at ungene skulle spise, de kunne da få to pølser i en lompe, ikke brød :x.. Herregud! Etter vi var ferdig med å bade skulle vi ta isen som fulgte i bursdagspakken, men det var kun softis-ingen småis. Og uten strø.. Herregud igjen sier jeg bare altså! Hvor smålig og lite serviceminded går det an å bli da?? Mora som holdt bursdagen sa vel litt til betjeningen hva hun mente om servicen, svaret hun da fikk fra ei av ungjentene(som forøvring var mer opptatt av å prate med kolleager og venner) var at "hvis du tror du kan ordne det bedre selv, får du prøve det da"...!!!! Jeg blir målløs!! Hadde jeg stått der når det ble sagt, hadde jeg tent så til de grader. Makan til dårlig oppførsel fra en betjening skal man jaggu lete lenge etter!! De mistet hvertfall en del potensielle kunder der, ingen av oss i bursdagsgjengen kommer til å sette våre bein der igjen.. Det er helt sikkert!


Bildene jeg rakk å ta i svømmehallen før jeg fikk streng beskjed om at det ikke var lov til å ta bilder og at kamera måtte legges i garderoben. ARGH!!

På veien hjem stakk vi kjapt innom min kusine, hennes mann og lille M på 8 dager. Vi hadde med mange pakker og vi fikk beundret og tatt noen bilder :) Må nok dit å kose mer snart, men tenkte jeg skulle ta med mamma og mormor da. Er ikke så lett å ha med seg urokråke 1 og 2 ;)




Litt sint, men ønsker dere hvertfall en super uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)