søndag 14. november 2010

Farsdag ♥

Gratulerer så mye til alle fedre der ute :) Vi har hatt en liten rundtur i dag og fått levert gave til pappa og svigerfar. Vi startet dagen med at mannen fikk sove en stund, så gikk ungene opp med pakken til han og vi reiste til stefar sin kro og spiste frokost. Vi tok turen utom pappa og leverte gaven til han og når vi kom hjem dro vi opp til svigers, der fikk vi kake og drikke :) Nå har pappa kommet hit en tur og han har kjøpt med så jeg skal lage litt middag til oss snart.




I går kom endelig den siste søskenbarnbabyen :) HURRRRRRA!! Lille M kom til verden kl.14.15! Da har Victoria og Christian fått tre gutte tremenninger på fem måneder :D Det er kjempe stas og vi gleder oss til å hilse på, gavene er allerede pakket inn. Håper vi kan få hilst på en dag til uka kanskje :)

Vi rakk også en liten bytur i går, skulle ordne/bytte noe jeg handlet på fredag. Så da tok vi en tur alle sammen. Ved inngangen stod de å delte ut gavepose til far, så da ble det litt forskjellig småstæsj til mannen. Victoria var ikke helt i form, så hun ble ganske fort sliten. Hun hosta og hosta hele tiden, er heldigvis litt bedre nå. På kvelden i går var mamma barnevakt og vi dro med revy med lokale folk, veldig morsomt. Etterpå reiste vi på kroa til stefaren min og spiste med et vennepar, det var kjempe koselig. Deilig å ha litt voksentid også.

Nå får jeg i gang med middag og så skal jeg fortsette julegaveinnpakkingen min etterpå :) Nå vil jeg snart ha en oversikt over hvem jeg mangler gaver til :)

God søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)