torsdag 29. juli 2010

Over for denne gang..

I dag vender vi nesen hjemover. Vi har snakket om å være til i morgen, men regner med at vi drar i dag. Det er en del jeg kunne tenkt meg å få gjort hjemme også. Tiden flyr og jammen meg er tre uker med ferie over. Men da er det greit å vite at det bare er 6 uker til man har fri igjen. Været har heller ikke vist seg fra den beste siden i år. Det er kjedelig, men det finnes jo mange ting å ta seg til selvom det er gråvær og regn.




På mandag surret vi bare på her i Tønsberg, vi hadde litt forskjellige ærend vi skulle gjøre og på kvelden kom mamma og stefar. Da koste vi oss med reker. Mamma lå på rommet sammen med Victoria og Christian og sistnevnte holdt oss våkne fra 2.30 til 5.30 på morgenen. Han var lysvåken og skravla som en foss, gud vet hva det var med han. Vi skulle egentlig opp tidlig, men drøyde det litt pga natterangleren. Vi skulle til Arendal og besøke ei venninne av meg. Det var veldig koselig, ungene lekte bra sammen og vi voksne fikk skravla. Håper det ikke blir så lenge til neste gang! Victoria la sin elsk på eldstemann, J, han er mitt fadderbarn :)



I går kom min kusine med mann og barn. Vi spiste lunsj på Havariet og så tok vi jentene en liten tur på Farmandstredet. Det har blitt noen turer dit i ferien kan man si og det har blitt ganske mye handling på salg. Enda jeg egentlig ikke skulle ha noe :/ Men det er vel typisk! Er man shoppoholiker så kan man hvertfall ikke styre unna salg, hehehehe!


Nå skal jeg en liten tur avgårde og gjøre de siste innkjøpene mens vi venter på at oppvask-og vaskemaskiner skal bli ferdig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)