tirsdag 20. juli 2010

Utedag!

I dag har vi vært avgårde med et vennepar og ungene deres til Langedrag. Det har vært helt supert! Jeg likte meg mye bedre der enn på Bjørneparken i Flå. Været var jo så klart ikke med oss, det begynte å duskregne like før vi kom dit. Vi hadde litt opphold mens vi var der, men det var vind og litt regn i lufta mesteparten av tiden. Vi hadde ikke kledd oss for sånt vær egentlig, men heldigvis hadde vi med varmere klær til ungene. Flere ganger hadde vi nærkontakt med dyrene og der var spennende og litt skummelt i blandt! De to minste ble skremt noen ganger av geiter som kom helt opp i vognene deres på utkikk etter mat. Hihi!
Innsjø på Langedrag
Victoria og Christian klapper geita
Ulven
Elgoksen
som vi også fikk mate..
Elgkalv som kom til Langedrag sist uke
Gaupe
Victoria klar for ridetur
Andre gangen og like moro :)

På vei hjem ble vi stående halvannen time i kø pga en ulykke. Vi så flere luftambulanser og sykebiler, så vi ante at det kom til å ta noe tid. Heldigvis går det visst etter forholdene bra. Jeg synes det skjer så mye ulykker om dagen, at jeg blir rent skremt!! Vi må huske å ta vare på hverandre og leve hver dag, ingen vet hva morgendagen bringer!!!


I morgen bærer det avsted til Tønsberg med samme vennepar og vi skal bare kose oss og nyte et par "ungefrie" dager! Det er deilig både for forhold, sjel og vennskap ;) Gleder meg masse til det!! Mamma skal være her med ungene til onsdag og så skal svigers ha de til torsdag.

I går var vi i bursdag til lille J som ble 2år, jeg hadde bakt ostekake og den fikk fart på seg ;) Men den er veldig god også, og veldig lett å lage. Den er fra Cacas.  Vi fikk servert hamburger og pølser med tilbehør, kjempe godt var det og masse gode kaker etterpå!

Victoria klar for bursdag
Christian vil støvsuge etter seg ;)
Ostekake fra Cacas
Ha en super uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)