mandag 12. juli 2010

Dagen i dag...

I dag har det vært flott vær, så vi tok oss en tur på stranda. Jeg måtte bare innom Sofies villa og bruke litt penger først :P. Det er det så utrolig mye fint! På vei hjem ble det en tur innom Home&Cottage, fant mye fint der også :)

Vi var på Ringshaugstranda og der er egentlig kjempe fint. Men jeg er overrasket over all søpla som folk kaster fra seg, det ligger sigarettsneiper over alt, ispapir, annet søppel. Jeg fatter ikke at det går an, at voksne folk ikke har mer respekt for naturen, omgivelsene og andre mennesker. Vi var ikke så mye uti i vannet. Det var litt kaldt og så var det lavvann, så vi måtte ganske langt ut og ut dit var det vondt å gå.

Etter stranden var vi en liten tur på lekeplassen og resten av ettermiddagen har vi slappet av her. Godt det og, man blir litt sigen av å være så mye ute. Ang. søppel, så er det masse rundt ved lekeplassen også. Søpledunken står der, men folk kaster fra seg akkurat der de står og går! Tragisk!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)