tirsdag 6. juli 2010

Årets sommerferie :)

Da planene for årets sommerferie klare, og det er et sted som går igjen hele ferien - TØNSBERG!! Hehe.. Vi dropper Kristiansand og Dyreparken, har sjekket litt priser og jeg syns det koster litt for mye å komme inn i alle disse parkene rundt omkring. Vi tar oss hvertfall ikke råd til det i år, men mindre det dukker opp noen uventede summer penger i løpet av ferien.. Haha! Jeg tror ikke det er så viktig for ungene at det må skje så mye stort og voldsomt. De syns det er gøy bare de får leke og bade litt.

Vi drar til Tønsberg nå på lørdag og blir ut i neste uke. Mens vi er der satser vi på å besøke et vennepar i Arendal. Så mot slutten av uka blir det noen dager hjemme og antakeligvis noen bursdager vi skal i. Jeg skal hvertfall bake til venninnedatter J som blir 2år. Uka etter det blir det et par dager i Tønsberg med et vennepar, mens besteforeldre er barnevakt. Så skal vi en tur til Langedrag samme uke med samme vennepar. Siste ferieuken går også antakeligvis til Tønsberg, vi får se an været litt. Satser på at vi får mye besøk mens vi er der da ;)



En ferie uten stress, uten for mange planer og mye "ta-det-på-sparket" dager :)  

2 kommentarer:

  1. Snill du som vil bake til jenny:)
    Gleder oss til Tønsberg:) Blir vel piker,vin og sang da i god tradisjon;) Det er bare for naboene å reise bort et par dager:D

    SvarSlett
  2. Ja, du er ganske heldig som kjenner meg! Hohoho.. Neida, det går så fint det atte. Bare hun finner ut hva hun vil ha ;) Vi gleder oss også til Tønsberg, og det blir nok helt klart piker, vin og sang :P Det blir GØY!!

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)