lørdag 24. juli 2010

Produktiv dag..

I går var det bytur og så Hakkebakkeskogen. Vi fikk ordnet med passbilder og så får vi ta en tur på lensmannskontoret til uka. Hakkebakkeskogen var veldig bra og ungene koste seg veldig.

På bytur, Christian først med mamma sin veske og så litt bringebær :)

Klare for Hakkebakkeskogen



I dag har vi fått gjort en del. Jeg har laget jordbærsyltetøy av 6kg bær, bakt skolebrødstenger og sjokoladeboller og skal snart i gang med litt kveldssnadder til meg og mannen (taco eller noe). Mannen har vasket verandaen og holder på og olje den, i tillegg har han og Victoria laget fuglehus som de også har malt. Jeg har også hatt tid til å ta med mormor en tur på butikken og en liten lunsj med is på kroa til stefaren min. Hun setter så stor pris på å komme seg ut litt og det er moro å ha henne med seg, hun er 89år og veldig sprek :)

Alt i alt en produktiv dag! Vi skulle også ha pakket litt, men spørs om vi ikke slapper av litt resten av kvelden nå. I morgen er det avgårde til Tønsberg igjen og vi starter på siste ferieuke, som bare skal nytes i det fulle :) Vi skal en tur til Arendal og så regner jeg med at vi også får litt besøk mens vi er i Tønsberg :)

Dette skal bli et fuglehus
Christian hjelper også til

Ferdig, klart til maling
Det syns Victoria var gøy
Mannen og jeg renska en kasse jordbær
og jeg rørte de mens jeg også lagde sjokoladeboller og skolebrødstenger :)

Tid for mat!! Ønsker dere en fortsatt god sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)