mandag 26. juli 2010

En inspirasjon..

og en blogg jeg har fulgt siden før jeg begynte å blogge for snart 2 år siden er hvitstil.com. Hun har en datter som er 14 dager eldre enn Christian, og jeg kom over bloggen da jeg lette etter tips til bordbynt til Christian sin dåp. Siden da har jeg fulgt med på hennes hverdagsliv. Nå er hun med i Postbankens boligdrøm 2010, man kan stemme på henne og ha sjansen til å vinne 9999kr hver uke. Hun har nå kommet til finalen, så det er bare å hjelpe henne med å nå helt til tops :)


Stem på Christine fra Narvik i Boligdrømmen 2010 og du kan vinne 9999 kroner hver uke!



http://www.boligdrommen2010.no/finalister/christine/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)