torsdag 22. juli 2010

Bytur!

Da har vi vært et par dager i Tønsberg med gode venner ♥ Vi har kosa oss masse!! Ikke minst shoppa mye :) To shoppoholikere på tur, den ene verre enn den andre. Ja, da må det blir mange poser og mindre penger i lommeboka. Hehe :) Men det var gøy så lenge det varte! Gleder meg allerede til neste gang!

Jeg har jo også ønsket meg mer utemøbler, en sofagruppe av ett eller annet slag. I går ringte stefaren min og fortalte om salg på Skeidar, så vi kom oss jo dit for å sjekke ut. Mannen og jeg var der sist uke og jeg falt pladask for et sett som het Valentine, et dyrt ett vel og merke. Men det var drømmegruppa, så når vi kom dit og så i går at det var halv pris fikk jo jeg blod på tann :) Vi kikka på mange av de andre, men jeg syns ikke de var helt sånn jeg ville ha. Så vi bestemte oss egentlig for det dyreste (selvfølgelig), men fant ut at vi skulle sjekke Bohus først. Der var det så klart ikke salg på noe av det jeg likte. Men det var 25% på alle hagemøbler som ikke var nedsatt. Jeg fant en sånn hjørnesofa og bord som jeg likte veldig godt og som egentlig var det jeg var på utkikk etter. Så jeg ringte Bohus i Drammen og sjekket om de hadde det der og det hadde de, men ingen salg så klart. Men klarte å få snoket til meg 25% avslag der og pluss noen kroner til, så da ble det nye møbler på oss gitt! Mannen har vært og hentet de nå og de står fint plassert på veranden, det ble så fint atte. Tror drømmegruppa på Skeidar ville sett litt malplassert ut der, siden den er så stor. Den vi har nå, passer perfekt :)

Vi har også kjøpt en toseter uten det ene armlene, sånn at det blir en hjørnesofa :)



Kjøpte også denne dørmatten på Bohus, jeg elsker denne stilen allà Gant og New England. Lurer på om jeg ikke må ha en sånn til :)
(Foto: Bohus)
Nå skal vi være hjemme noen dager, før det bærer avsted igjen i slutten av uka! I morgen blir det litt farting på oss, vi må få ordnet med nytt pass til ungene og så har mamma spandert billetter til Dyrene i Hakkebakkeskogen i Bjørneparken på Flå i morgen ettermiddag. Det blir spennende! Victoria og jeg så den i Tønsberg i fjor, så det blir moro å se hva Christian syns.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)