fredag 9. juli 2010

Bed of roses..

Eller noe slikt! Vi var avgårde til et gartneri noen mil unna i dag, der vi har vært tidligere. Skulle egentlig se på utemøblene de endelig hadde fått inn og da solgte dem på halv pris. De var helt greie og prisen var grei, men jeg vet at jeg kom til å angre på fargen hvis jeg hadde handlet der. Jeg liker veldig godt de som finnes hos Skeidar, Bohus og ikke minst Slettvoll!! De som er litt lysere i fargene.. Håper det kommer på salg en dag og, jeg har det ikke travelt. Hehe! Sånn som dette;


Men siden vi alikevel hadde med henger, fant vi ut av vi kunne ta med bark som vi skal ha i bedet ved verandaen og så kom jeg på at jeg hadde sett noen nydelig roser der sist, så jeg gikk for å se etter dem nå også. Men fant ikke de.. Jeg fant noen andre roser i stedet, de heter sommerwind 2010. Vi slo likså godt til med 10 planter og jammen meg fikk vi bra avslag på de også!! Jeg liker roser veldig godt, syns det er så flott. Men det er ikke like lett å bevare de. I juni i fjor fikk vi flere potteroser som jeg har plantet ut og de kom igjen og er kjempe flott med masse knupper og nå også lus :( Håper jeg får det bort!!




Nå har ferien startet og det skal nytes i det fulle!!
GOD SOMMER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)