torsdag 15. juli 2010

Hjemme igjen..

Da er vi hjemme fra Tønsberg. På veien hjem, var vi i bursdag hos min svoger. Der fikk vi pizza og is :) Mmmm!! Deilig! Vi hadde kjøpt ministøvsuger og så fikk han et bilde av ungene. Når vi kom hjem, kom mimmi og J. 5 dager uten sine søte små, er nok litt mange dager. De er jo vant til å se dem nesten hver dag.. Så var det å pakke ut og gud bedre hvor mye vi hadde med oss.. I tillegg har jo mor fått shoppet en del, så vi hadde ganske stappa bil kan man si. Nå har jeg egentlig lyst til å  legge meg snart. Det er litt stillere rundt oss her, så satser på å få sove godt i natt. Jeg skal være hos frisøren kl. 9 i morgen, så det er egentlig greit å få kommet seg i seng.

Et bilderas fra de siste dagene :)

Uværet som herjet natt til tirsdag, lynet som lyser opp himmelen

På Jungelby Lekeland




Det tar på for en liten gutt.. Hihi!

Gråtass kjøring hos Barnas Hus

Mine to sjarmtroll

Klare for bursdag hos onkel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)