søndag 1. august 2010

Hverdagen innhenter oss..

I morgen er hverdagen her igjen og ingen av oss er vel egentlig klare for å gi slipp på feriefølelsen. Vi har hatt mange fine dager sammen og opplevd mange morsomme ting. Vi har vært alene, sammen med venner, sammen med familie og litt kjærestetid. Deilig ♥

Jeg har så mange ting jeg skulle ha gjort, samtidig som jeg føler at jeg ikke rekker noen ting. Noe av tidstyvene mine er nettopp her jeg sitter nå. Det går for mye tid her, helt klart! I dag entrer vi altså august, jeg syns tiden flyr skremmende fort. Høsten nærmer seg med stormskritt, en koselig årstid egentlig. Bortsett fra at jeg ikke er så glad i vinteren som kommer etter den. Men, men.. Nå får vi nyte det som er her og nå. Jeg går høsten i møte med tre jobber og jeg er spent på hvordan det blir i hverdagskaoset. Men vi får tro vi får det til på et vis, det blir hvertfall en travel og spennende høst!

I ettermiddag ble det bråbestemt en liten bærtur, så vi tuslet avsted og fant oss både molter og blåbær. Christian var mest opptatt av å spise blåbær, så han var helt blå. Mannen og jeg fant ut av vi skulle ta en tur alene dit og ta med oss sånn bærplukker eller hva det heter. Det går litt fortere enn å ta en og en bær.. For en utålmodig sjel hvertfall ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)