torsdag 19. august 2010

Jeg-en drømmer!

Siden jeg fremdeles er hjemme på grunn av at formen ikke er helt på topp og jeg hadde tid til å lese litt, lot jeg meg drømme bort da jeg så reklame for noen av Boligpartner sine hus i det nye Vi i villa som kom i posten i dag.. Åååå, som jeg falt for disse husene. Jeg synes de var råflotte, spesielt det som heter Ladegaard. Det falt jeg virkelig for!! Med svømmebasseng, garasje og vinterstue.. Ah, sukk! I tillegg har de et som heter Holmgaard med stor hall og to trapper opp i andre etasje. Om man har brukt for to trapper er en annen sak ;) Vi har flott hus som vi har, men innimellom er det jo lov å drømme seg bort.. I blandt skulle jeg ønske vi hadde kunne gjort om på alt ute her og lagd det skikkelig fint og så bygd et lekkert hus her og det som ellers hører med til på en gård.. For ikke å snakke om lekestuen de hadde! Den likte jeg kjempe godt. Litt anderledes enn disse typiske lekestuene!

Ladegaard

Lekestue!!
(Foto: Boligpartner.no)

Ha en super dag, enten du er i virkeligheten eller i drømmeverden sånn som meg ;)

1 kommentar:

  1. Det er deilig å drømme seg bort litt innimellom, så lenge man våkner opp og fremdeles er godt nok fornøyd med det man har. Så vidt jeg kan se så har dere jo et helt nydelig hus - sånt som sånne som MEG drømmer om, hehe!

    Flott ny header forresten, jeg elsker høsten og den utsikten der bringer jo gode minner... ;)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)