tirsdag 24. august 2010

En hyggelig telefon..

er det egentlig ikke så ofte man får lenger synes jeg. Som oftest går det i sms`er og mailer. Den gode gamle telefonsamtalen hører til sjeldenhetene dessverre! Men i dag mens jeg var på jobb fikk jeg en telefon fra min kusine KA og hun lurte på om jeg ville være fadder for lille D :) Åååå, så glad jeg ble!! Jeg synes det var kjempe koselig å få den æren :) Når jeg kom hjem i dag, lå den koselig invitasjonen til dåpen i postkassen. Hjemmelaget og utrolig flott!! Nå må jeg bare pønske ut hvilken gave jeg skal gi han :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer, det var koselig!

    Den nye headingen er så nydelig. Gleder meg til høsten når jeg ser på den. Får bare håpe vi får bra vær i høst.

    Ha en riktig fin dag, og god klem til deg fra meg. (Randi)

    SvarSlett
  2. heia... ja da skulle du tatt turen.. fy søren.. det var helt utrolig masse varer... .. i love... jasså... skodilla sa du??? hehe.. ha en deilig helg, og gratulerer som snart fadder!!

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)