mandag 9. august 2010

Hvem er du??

Det hadde vært gøy å vite hvem det er som er her og kikker på bloggen min.. Legg igjen litt informasjon i kommentarfeltet :) Jeg er veldig nysgjerrig av natur og syns det er stor stas når jeg ser telleren min går opp over. Jeg er dessverre ikke en av dem med hundre eller tusenvis av lesere. Men jeg setter stor pris på hver og en av dere som titter innom meg. Er det bare venner og bekjente, eller er det mange ukjente også?? Spennende! Håper dere vil legge igjen en liten hilsen :)

Mannen har vært syk noen dager nå og i dag fikk han endelig komme inn til legen. Det viste seg å være magesår, sånn som jeg trodde. Kanskje ikke så rart, med enkelte familieting som går og gnager og gnager og aldri blir en ende på. Dessverre lite vi får gjort med det, da andre involverte er fryktelig egoistiske og trangsynte! Han har fått henvisning videre, sånn at vi kan være på den sikre siden. Han var hos en annen doktor i dag enn den vi egentlig har og han hadde virkelig tatt seg god tid. Det er jeg veldig glad for, han vi vanligvis bruker er litt for kjapp dessverre!! Du føler deg nesten ferdig før du rekker å sette deg i stolen...

Mannen kom innom meg på jobb for å låne bilen, siden han måtte avgårde å hente medisiner og når han kom tilbake hadde han med seg en stooor blomsterbukett til meg som takk fordi jeg har vært så snill med han når han har vært syk ♥ Det var jo heller han som burde hatt det og ikke jeg!! Elsker deg, O ♥

7 kommentarer:

  1. Hei Hege, god bedring til mannen håper det går fort over. Tenker på dere! Klem fra Stine

    SvarSlett
  2. klem fra mamma som er veldig glad i dere

    SvarSlett
  3. God bedring til mannen din, håper det går fort over!

    Jeg er fast leser, men det visste du vel? ;) Synes det er koselig å følge med på livet deres!

    SvarSlett
  4. Dere fortjener blomster begge to, så koselig at dere er snille med hverandre!
    Stoor klem fra pappa og Randi, sees til helgen?

    SvarSlett
  5. Og så er det meg da, som stadig er innom og leser innleggene dine. Koselige innlegg - husker min første kommentar. Du spurte om Green Gate, og visste at de solgte det i Bergen og lurte på andre steder. Da tipset jeg deg, riktignok anonymt, om at det på Nøtterøy selges i minst en butikk. Det var 18/3-09. Så siden har jeg fulgt deg :))

    Klem, Mette

    SvarSlett
  6. Hei koselig blogg du har:) Første gang jeg er innom i dag.La meg til som følger. Liker at du skriver så variert. Flotte barn og fin familie. Jeg kommer igjen :)
    Klem

    SvarSlett
  7. gla i deg savner deg

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)