fredag 20. august 2010

Skodilla..

Jeg er veeeeldig glad i sko og vesker.. Det er sjelden jeg finner sko til meg selv egentlig, derfor går det utover ungene mine.. :P Når man da i tillegg har en jente, så er det veldig lett å kjøpe mye sko. For det finnes så mange fristelser der ute og når man er shoppoholiker, så sier det seg selv at det å begrense seg ikke alltid er like lett.. Min mamma har også dilla på vesker og sko, så hun handler jo også litt til Victoria. I går tok jeg en liten opprydding på skostativet og i skoskapet i gangen og Victoria har intet mindre enn 15 par sko hun bruker nå.. Det er godt hun vokser litt i beina, plutselig er det ikke så mange som passer lengre..


Om kveldene hender det ungene tar seg en kjapp dusj før de legger seg. Men jeg vasker ikke håret deres mer enn en gang i uka, hvertfall ikke Victoria sitt. Det er så tungt og tykt, at kveldsstellet ville tatt ganske lang tid om det skal tørkes og fønes hver kveld. Så vi har hatt noen dusjhetter, sånne som man får på hotell, som hun har brukt. Men de har det blitt så fort hull i. Når jeg var i Tønsberg sist, så oppdaget jeg at de hadde badehetter på Lucky duck! Så da kjøpte jeg med det til Victoria og det funker kjempe fint! Christian ville jo også ha da, så mamma kjøpte med en til han også. De virker veldig bra og prisen var heller ikke så verst. Tror det var 25kr stykket jeg.




Med ønsker om et riktig god sensommer helg :)

4 kommentarer:

  1. Oi, der var det ei lita ei som hadde mye sko, ja! Tror nesten hun har mer sko enn meg også, jeg... ;)

    SvarSlett
  2. Hei, så fin blogg du har! lurte på om du kunne blogge litt om hvordan handle på internett fra utlandet. Hvordan unngår du høye tollavgifter og slik? Ser et innlegg der du har handlet sko fra USA. På forhånd takk

    Hilsen TRINE

    SvarSlett
  3. Hei Trine!

    Tusen takk for det :) Vet du, jeg er så heldig å ha en slektning i USA så hun handler for meg og sender det hit. Hun sender det som gave og derfor har jeg (hittil) sluppet unna alt som heter toll og avgifter :) Jeg finner det jeg vil ha i nettbutikker som ikke sender hit og så sender jeg bare en mail til henne. Men jeg har handlet mye på disneystore.com og da har jeg måtte betale toll og avgift. Vet at du kan opprette en postboks i USA og de ordner med å sende det hit, tror man kan unngå avgifter og sånt da, men har aldri prøvd det selv..

    SvarSlett
  4. Tusen takk for snarlig svar!

    Trine

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)