torsdag 12. august 2010

Ut på tur..

I dag har jeg hatt fri for å være hjemme med Christian som har fri på torsdager. Men vi ble litt flere enn planlagt.. Mannen er fremdeles ikke helt i form, så han er sykemeldt ut uken. Victoria var litt slækk etter barnehagen i går og la seg med litt feber, det gikk en time og så var falsk krupp i gang.. Så hun måtte nesten være hjemme i dag og sånn blir det vel i morgen også tenker jeg. Christian er blitt snørrete også. Det er bare å håpe at det går fort over!!

I våres bestemte vi oss for å være med mamma og stefar når de skulle til Gran Canaria i september, leiligheter gikk i orden og vi tenkte vi skulle vente med å bestille flybilletter til det nærmet seg litt mer og kanskje billettene ble billigere. Men den gang ei, de gikk oppover og oppover og oppover. Men sist lørdag var de billigere igjen og da slo vi til, så sjekket jeg på tirsdag denne uken og da var prisene oppe igjen! Så det var bra vi kjøpte da :) Sist torsdag hadde vi tenkt å få ordnet med nytt pass til ungene, for jeg regnet med de var langåpne da. Men sjefen min ringte og sjekket og det var de helt til kl. 16! Det er ikke akkurat langdag for meg, da er jeg nettopp ferdig. Så da rakk vi selvfølgelig ikke det. Derfor tok vi sjansen på å ta turen i dag, ungene virket i grei form og vi var der rundt halv tre. Da kom vi til låst dør og en lapp hvor det stod at de var åpent til kl. 18, men i juli og august var det ikke langdager. ARGH!!! Så vi ble litt oppgitte og fant ut at vi fikk bare kjøre ned igjen i morgen. Etter å ha tuslet litt i butikker, fant jeg ut at jeg skulle ringe lensmannskontoret og si at sist uke fikk jeg beskjed om at de hadde åpnet til fire og som sagt så gjort. Og når de endelig tok telefon og jeg fikk forklart situasjonen lurte damen på om vi hadde kjørt langt og det hadde vi jo og da syns hun det var fælt at vi måtte komme ned igjen i morgen, så hun ville slippe oss inn og ordne med passene for oss! Så da fikk vi altså endelig gjort det.. Da er billetter og pass i orden, det er vel nesten det viktigste!! Gleder meg masse, vi skal være borte i 10 dager!! Jeeeeey :)



(Foto: anfi.com)

1 kommentar:

  1. Olala så herlige bilder:)Heldige du:)

    Ønsker deg en fin helg og takk for koselig hilsen hos meg:)

    Klemmer

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)