fredag 27. august 2010

Endelig er helgen her!

Helgen blir travel for min del. I morgen skal jeg avgårde på spa med en venninne og så må jeg gjøre unna litt shopping av småting til vi skal til Syden. Det er alltid greit å handle med seg litt herfra syns jeg. Det er jo ikke alt man får tak i der nede. På søndag er det kick-off med POMPdeLUX, det gleder jeg meg stooort til. Tar jeg ikke helt feil, så skal klærne komme til meg i dag :) Utrolig spennende altså!!

Ellers vil jo ikke sykdom helt slippe taket i heimen vår, Victoria ble syk med oppkast i går morges. Fryktelig, fryktelig kjedelig altså. Snille mannen er hjemme med henne. Håper hun er bedre i dag, sånn at helgen ikke blir så slitsom for han som skal være hjemme med begge to alene. Nå bare håper jeg at vi kan få være friske og at vi holder oss friske mens vi er på tur!

Riktig god helg, kjære lesere!!

PS! Den 25. august fylte bloggen 2år og jeg skal ha et lite gavedryss i den forbindelse ;) Kommer tilbake til det!


1 kommentar:

  1. God helg til deg også, og kos deg på spa. Min yngste datter hadde og omgangssyke igår - og var hjemme fra skolen. Mye bedre idag. God bedring til Victoria.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)