tirsdag 17. august 2010

Sykdom i lange baner..

Nå håper jeg at det snart kan være over.. Det startet for halvannen uke siden med mannen som fikk magesår, så ble ungene forkjøla og Christian var ikke helt bra i magen. På søndag ble jeg syk med oppkast og det som hører med. Og i går når jeg endelig følte meg bedre, begynte Christian å kaste opp. Foreløpig ser det bare ut som det var den ene gangen, så vi får håpe vi er ferdige nå. Mamma hadde ungene i går siden barnehagen var stengt og jeg skulle jo egentlig ha vært på jobb. Men det var godt å slippe og ha dem, for jeg lå og sov mesteparten av dagen. Så når Christian ble syk i går ettermiddag, tok mamma med seg Victoria hjem så hun kunne sove der. Mannen er hjemme med Christian i dag, siden vi ikke visste verken hvordan min eller hans form var. Victoria er i barnehagen, jeg tror mamma skulle hente henne så da kan vi bare slappe av og bli bedre.

Husk på innlegget mitt Hvem er du? :) Håper flere vil legge igjen en liten hilsen :)

Ønsker alle mine lesere en super dag :)

2 kommentarer:

  1. God bedring til dere alle sammen, klem fra Randi!

    SvarSlett
  2. Å stakkars dere - ønsker dere alle sammen riktig god bedring :)

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)