fredag 6. mars 2009

Tønsberg..

Nå er vi igjen i Tønsberg. Koser oss masse her :) Det er deilig å komme seg bort litt innimellom. Været er ikke akkurat det beste, tror det skal regne i morgen. Kjedelig, men men.. Jeg var innom en butikk her som heter Home & Cottage, så ut som mye av tingene var fra Interiørland, som nå er konkurs. Men de hadde så masse fint!! Ønsker meg gavekort der til bursdagen min jeg.. Fikk faktisk kjøpt en julegave(!) der og. Lurer på om jeg må innom der i morgen og, tror jeg må ha litt til der.. Tenkte jeg skulle en tur på Bohus, kanskje Skeidar og Barnas Hus også. Får se.. Så i Byavisa i stad at det var en del 70% rundt omkring. Men skal vel egentlig stengt tatt ikke ha noe ;) Uansett litt kikking er vel lov.. Jeg skal ha med meg Victoria en tur i by`n hvertfall, så kan gutta kose seg i leiligheten.
Christian hilser :D
Victoria koser seg på McDonalds :)

Litt skummelt å sitte ved siden av selveste Ronald :D


På mandag var vi altså på harrytur og da ble det en del handling. Fant litt på H&M bl.a, ellers ble det en del mat, brus og godtri.. Men jeg skulle gjerne handla enda mer jeg da. Mulig det blir en jentetur med bestevenninna mi en dag i mai, setter igjen mann og barn hjemme. Like greit det, så får man handla i fred *fnis*




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)