mandag 16. mars 2009

På handletur..

På lørdag fikk vi vært på Teppeland, Ikea og Sandvika Storsenter. Fikk kjøpt teppe til lekerommet. Og på Ikea fant vi noe av det vi var på utkikk etter.. Fikk kjøpt gardiner, oppbevaringssystem og plastkasser, sitteunderlag og sånn til å henge i taket som man kan ha leker i til lekerommet. Ellers ble det litt blomster, servietter og batterier. På Sandvika senteret handla vi vel egentlig ikke noe spesielt. Men jeg har vært der i dag også sammen med en venninne. Det har jo kommet så mye fine vårting. Fant mye fint på Benetton til ungene.. Kjøpte en genser og t-skjorte til Victoria der og på HM ble det som vanlig litt handling ;) Kjøpte 2 for 1 bukser til Victoria, en hettejakke og smekke til Christian. Fikk tak i en bomullsjakke i bursdagsgave til mormor og et par Body Shop produkter til ei godt voksen venninne. Nå er det mye tunikamote til meg ser og jeg fant egentlig et par stykker på Vero Moda, men hadde så klart ikke igjen størrelsen. Det er typisk!
Legg merke til Victoria sine klær "Luxury is my standard" og "Call me princess" :D

Lille sjarmør som har vært på shopping i dag..

Storesøster som elsker å kle seg ut..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)