fredag 13. mars 2009

Endelig helg :)

I dag skal mannen reise og hente spisestuestolene!! Så skal de males og de skal være klare til vi skal ha bursdagsfeiring her. Gleder meg!! Til nå har vi brukt stolene etter farmor og farfar som vi pusset opp for noen år tilbake. Men fargen passer ikke akkurat så veldig godt med det brune bordet. Så det skal bli godt å endelig få brune stoler også. Har kjøpt stolputer fra Ikea i stedet for fast pute i selve stolen, tror det blir veldig bra jeg.

I morgen kan det hende det blir en liten shoppingrunde. Lekerommet begynner å bli klart, så vi skulle hatt gulvteppe og litt små stæsj. Tror kanskje det blir en tur på Teppeland og Ikea (jippi!!!). Fant myyyye fine sommerting på Ikea sin kolleksjon.. Men skulle hatt et stort speil og en kommode også, så jeg tror jeg og mannen må innover igjen en dag. I morgen får jeg vel heller prøve å prioritere lekerommet ;)

I en blogg jeg følger med på, var det linket til dette utrolig flotte huset!! Skulle ønske jeg hadde sett det før vi bygde.. Jeg syns det bare var helt rålekkert!! Den fine uteplassen, kjøkkenet og stua!!

Også har jeg funnet så masse fint fra et firma som heter Greengate. Vet de selger det i Bergen, men det er liksom litt langt unna.. Så hvis noen vet om steder her i nærheten-PLEASE si i fra :) Jeg syns det er så mye flott der. Ønsker meg nemlig et melaminservise som hadde vært kjekt når man skal spise ute på sommeren og Greengate har flere.. Syns dette er fint;


Men det må vel finnes ett eller annet sted her på Østlandet som har ting fra Greengate!!? Ser det er nettbutikk på siden deres, men man får kun bestilt om man bor i Danmark eller kjenner noe der og det gjør jeg jo ikke.. Kanskje vi må ta en tur til København i sommer ;)

2 kommentarer:

  1. Hei:) Fikk med meg fra en kommentar du la inn på Emmeline's blogg idag om at du hadde vært på Home and Cottage i Tønsberg. Om du kjører litt lengre utover på Nøtterøy til Borgheim vil du der finne butikken Frisk Bris, i samme hus som Nøtterø Bakeri. De fører Green Gate sine produkter.

    SvarSlett
  2. Oj, flott! Takk skal du ha :) Da skal jeg stikke innom der neste gang jeg er i Tønsberg. Fant ut at Hadeland Glassverk også hadde noe Greengate, men har ikke vært der og sett enda..

    Igjen-tusen takk :)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)