tirsdag 10. mars 2009

Å sånn gjekk no dagan..

Her er det litt sykdom for tiden. Men håper unga snart er friske og raske. Det er kjedelig å sitte inne hele dagen. Gleder meg virkelig til våren og bare bakker.. Men når jeg ser ut vinduet, virker det ganske fjernt egentlig. Syns det er fryktelig mye snø her nå. Det er snart midten av mars og det ser ikke ut som det har tenkt å bli borte med det første..

Christian øver seg med gåvogna..Og rundt bordet..

Victoria har pyntet seg ;)

Vi har perlet noen timer de siste dagene..

Og her er noe av resultatet..


Jeg planlegger bursdager og bursdager.. Uff, syns jeg styrer så fælt jeg og så er det jo egentlig over på en-to-tre.. Men det er så typisk meg. Planlegger ned til minste detalj. Det er jo veldig gøy også da. Når det gjelder barnehagebursdagen lurer jeg på om jeg skal ha pølse eller pizza, og om jeg kanskje egentlig bør ha litt mer kake enn jeg har tenkt. Det er ikke så mange barn, 8 totalt tror jeg. Men det er jo noen foreldre også. Det verste jeg vet er å ha for lite av noe.


Christian var så gossin i går når han hadde sovna.. :)Han sovner som oftest i bunn av senga med rompa i været, men i går lå han sammen med den store hesten han har i senga og *fnis*

1 kommentar:

  1. He he! Så søte barn. Syntes spesielt Ole Ronny virker veldig fornøyd med perlene sine. ;D Min erfaring med barnebursdag er at det alltid går overraskende lite kake, mens gelé går unna i en fei. :) Monica

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)